fredag, november 16, 2007

La donna mobile

Ojdå...! Nu är det en stjärna som har gjort bort sig igen. Stjärnan riskerar enligt Expressen ett långt fängelsestraff för att ha misshandlat sin mor. Det är mycket sånt nu. Vi har t ex en annan världsstjärna som våldtagit barn och kvinnor som befinner sig i Sydamerika. Han vill inte uttala sig i svensk media men låt mig säga så här: Han är tre äpplen hög och heter Tito i förnamn...

Förresten läste i Aftonbladet att Sypniewski misshandlat sin morsa.

Imorgon ska jag montera bokhyllan Billy. Det kommer givetvis gå åt helvete.

Undrar vem stjärnan i Expressen är?

3 kommentarer:

Den Tredje sa...

Sypniewski...men du har väl också läst aftonbladet vid det här laget

Anonym sa...

Hm, jag trodde att Mr Hyde var ironisk med sin kommentar...

Synd på denne polack, under en kort tid Klubbens frälsare. Utan psykiska problem kunde han öst in mål för klubben ytterligare en säsong och sedan kunde de sålt honom för en bra peng.

/Magnus

Mr Hyde sa...

Hmm, jag VAR ironisk. Jag tror det är fler än Sypniewski som suger för hårt på flaskan...

Klubben fick 1 miljon för honom. Det är inte dåligt betalt för ett komplett psykfall. Vad inte många vet är att HBK hade full insyn i Sypniewskis problem. Han hade stora problem redan under sin tid i klubben. De visste nog vad de gjorde när han skickades till Malmö.