fredag, november 09, 2007

Boxer

Imorgon tar jag tag i saken. Jag måste ha TV3. Denna genomkommersiella kanal klarar jag mig nätt och jämnt utan. Detta endast pga Two and a half men. Att komma hem efter jobbet och slappa en stund framför Charlie Sheens tragikomiska serie är guld värd. Därför har jag bestämt mig för Boxer. Jag måste helt enkelt ha Trean.

Jag besökte Stockholm onsdag och torsdag. Två maratonmöten avverkades och jag käkade plankstek på Malmskillnadsgatan. Blev dyngsur när jag gick från Kungsbron till Hötorget där jag gick och yrade efter Rica Hotell på SLÖJDGATAN. Hur fan kan man lägga två Rica Hotell på Hötorget?! Det grämer mig att jag inte minns vad sunkhaket i Sundbybergstunnelbanestation heter. Käkade lunch där i torsdags och kebabtallriken var underskattad. Ett place för Smuckers att testa.

HIF krossade HBK med 9-0. Det är fortfarande så chockerande att jag inte vill kommentera det, men att HIF slog Galatasaray borta är stort. Nisse Liedholm är stor, Henke är större. Grattis Helsingborg...

Dags att ta tag i sakerna som inte blivit gjorda i flytten...

1 kommentar:

Anonym sa...

Two and a half men är riktigt bra. Av någon anledning är serier med låg moral alltid roliga..
Hör av dig nästa gång du är i sumpan och ska käka lunch så kan jag kanske sätta mig på bågen och cykla över..
/Q