måndag, augusti 18, 2008

Upp på hästen igen

Irriterar mig mer och mer över den svenska OS-insatsen. Det retar mig att jag ser ut att få klockrent rätt i mitt medaljtips.

Nu tror vi på brons till Holm och Kanotisterna sedan kan vi skicka hem resten av turisterna (inte du Kallur, du får vara kvar).

Det finns ju hur många grenar som helst att ta guld i och Sverige lyckas inte med något. Våra odugliga grannländer snubblar ju över några då tycker jag att vi inte skulle kunna undvika alla. Vi ligger för närvarande på 43:e plats i medaljligan med stora idrottsländer som Jamaica, Mongoliet, Thailand och Zimbabwe före oss. Till och med ett sönderbombat Georgien krossar oss. Nere i botten av tabellen slåss Sverige med Togo, Tadzjikistan och Vietnam.

AMATÖRER!

Det är skönt att få börja jobba igen...

Inga kommentarer: