onsdag, augusti 13, 2008

Tempo

Förbannat kul att den i media utfrysta idrotten cykel har tagit Sveriges två enda medaljer så här långt. Jag glädjer mig extra åt Gustav Larsson som jag följt på Eurosport under några år och när han krossar stora namn som Cadel Evans, Levi Leipheimer osv så kan man börja diskutera bragd. Kul. Riktigt kul. Stor eloge till Anders Adamsson och Roberto Vacci som har gjort cykelsporten intressant tack vare sitt enorma kunnande och sin humor. Jag gillar SVT men kommentera cykel kan de inte. Det är som att titta på när målarfärg torkar.

Kan konstatera att semestern är slut snart. Påminnelsen kunde man se på bland annat aftonbladet. Vädret ska nämligen bli avsevärt bättre i nästa vecka. Jag har inte haft en enda regnfri dag på min semester. Någon hånar mig riktigt ordentligt. Det är mobbing, fan ta mig!

Inga kommentarer: