onsdag, mars 05, 2008

Semester - det var inte igår

Då var det dags att bege sig till Kanarieöarna igen. Sist jag var där åkte jag med Fritz och Alex. Då var det booze och birds som var målet med resan. Åtminstone det ena fick jag så jag klarade mig för lång tid framöver. Den halsbrännan jag fick av allt drickande känner jag fortfarande av när jag inte sköter mig. Jag säger bara Hot n´Sweet. Turkisk peppar färdigblandad på plastflaska. Skall drickas kall och ur metallkorken. Framkallar yrsel och svår magkatarr vid förtäring av riklig mängd.

Denna gången blir det nog mer fokus på en bird och framför allt betydligt mindre booze. Var sak har sin tid. Men Carmen, Fritz, Cocacola-Mange, tvillingen och den motordrivna tjuren får stå tillbaka denna gång. Möjligen träffar jag Alex och då lovar jag att sjunga "Du gör mig galen" för full hals igen.

Ta hand om Sverige så länge. Jag är snart tillbaka...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi ses på playan.
/Q