söndag, mars 16, 2008

Bakis - det suger

Gjorde en runda på Bond igår. Det var rätt trevligt. Träffade Fritz och berättade att jag skulle bli farsa. Han ville bjuda på grogg men jag hade definitivt druckit tillräckligt. Det tog inte Fritz hänsyn till. Det blev en grogg till...

Annars tycker jag att jag skötte mig bra. Inga minnesluckor och inga skandaler. Inga slagsmål, inte ens ett verbalt slagsmål som brukar vara min specialitet. Jag hade planerat att inte dricka mer än en drink ute och absolut inget efter kl 0100. Det gick väl sådär. Några shots och nån drink för mycket blev det och det sonar jag för idag.

Schlagern är över för i år. Det känns bra. Jag tycker det är synd att BWO inte vann. Alexander Bard är klockren.

Kollade på klubben i lördags också. Alets B-plan mot Kalmar. Behöver jag tillägga att det blev 0-0? Anel Raskaj kommer slå igenom i år. Bara så ni vet det.

Imorgon åker jag till Göteborg och på tisdag åker jag vidare till Stockholm. Tillbaka i Halmstad på onsdagkväll.

Inga kommentarer: