tisdag, oktober 23, 2007

Långkalsonger

Jag avskyr att förlora. Värst är det mot Djurgården. Igår hände det igen. Här fanns chansen att täppa till truten på packet men en lovande inledning och 1-0 förbyttes snart i frustrerande och krampaktigt spel och 1-2. Vid 1-0 funderade jag starkt på att springa hem och parkera om bilen så att kräken från Stockholm inte skulle få nöjet att vandalisera min bil på vägen till stationen. Nu vann Djurgården och jag slapp vidtaga åtgärder.

Quirinho var riktigt vass. Vad sysslade han med förra året?

Nu återstår en föga intressant bortamatch mot HIF och sedan är säsongen till ända. Normalt sett vore det självklart att åka ner till Helsingborg och se epilogen men med gårdagens förlust och viljelösa andra halvlek så prioriterar jag flytten istället.

Testar förresten en ny funktion här på bloggen. En enkät. Se den i menyn till vänster. Allt som är nytt ska testas. Kan jag testa facebook kan jag testa detta.

Jag efterlyser ett par starka armar till både lördag och söndag. Några givna kort har plötsligt fått "förhinder". Fortfarande har jag några lojala sherpas kvar men de har alla var och en sina svagheter. Det kan röra sig om åldersvaghet, trötta ryggar eller allmänt dåligt handlag med tunga föremål.

Inga kommentarer: