måndag, september 17, 2007

Var är spritpolisen när man behöver honom?

Det blev lite väl blött i lördags. Minnesluckorna är stora och flera till antalet. Jag vaknade med den där obehagliga känslan av att jag var smärtsamt pinsam kvällen innan. När jag betade av telefonlistan på morgonen insåg jag att känslan förmodligen var befogad. Ett antal, säkert nogrannt genomtänkta, telefonnummer hade ringts upp mellan 0300 och 0400 på söndagens morgon.

En gammal klassiker var det i alla fall. Hur ångestframkallande den än må vara. Vill tacka dem som tackas bör. Jag hade kul till jag vaknade...

Cigariller är farliga saker. Har ont i bröstet när jag tar djupa andetag. Hosta försöker jag undvika.

HBK tog en poäng igår. Ajsel gjorde mål. Bra match.

Golf är en av få damidrotter som jag aktivt kan titta på utan få allergiska reaktioner. Skidor och friidrott är en andra. Därför var det faktiskt väldigt trevligt att besöka Solheim cup på Tylösand i lördags. Gott om folk och god stämning.

Inga kommentarer: