måndag, september 24, 2007

Ingenting

HBK försatt sin chans att blanda sig i guldstriden i helgen. Jag är inte jätteöverraskad. Sedan Texas och Bahne blev långtidskadade har inte spelet varit sig likt. Anfallen är lite uddlösa. Med en skaplig poängutdelning tycker jag att en fjärdeplats är en rimlig prognos. Ikväll hoppas jag på AIK mot Djurgården. Som vanligt är ju oavgjort bäst.

Kent har släppt nytt. Det borde vara till stor glädje. För en vecka sedan höll jag på att såga dem totalt men beslöt mig för att lyssna några dagar till på Ingenting. Ibland tar det några dagar innan låten sätter sig men än har ingenting hänt. Den förblir en av de blekaste spåren Kent har släppt och med tanke på att det är förstasingeln så bådar det inte gott. Jag menar, här går man och väntar på en Kräm eller Music non stop och så får man Ingenting. Jag är besviken.

Ikväll ska vi få komma och hälsa på hos oss själva. I framtiden. Vi släpps in i huset för att kunna ta mått, ta foton och reka läget under 1,5 timme. Återkommer i ämnet...

Inga kommentarer: