tisdag, september 25, 2007

Sömnlös

Jag kunde knappt somna igår. Mitt samvete efter påhoppen på såväl Kent som mina vita blodkroppar var kanske inte helt rättvisa. Kent är ju fortfarande bra. Kanske rent av bäst men jag hade ändå väntat mig mer av en förstasingel på ett nytt album. När det gäller mina hårt kämpande vita blodkroppar som jag totalsågade igår och dessutom jämförde med HIFs backlinje, så tar jag tillbaka allt. Ni gör så gott ni kan. Jag litar på er. Det tjänar inget till att håna er med jämförelser med HIF:s icke existerande backlinje.

Kampen är förövrigt hård i halsen. Lymfkörtlarna är svullna som två golfbollar.

Kampen i allsvenskan är osannolik. Helt sannslös. Helt plötsligt ligger Göteborg eller Kalmar i vinnarhålet. Nästa omgång kan det vara Elfsborg eller AIK igen. Media klagar på att ingen vill vinna bucklan. Jag tycker det är roligt och förbannat intressant. 7 lag har en rimlig chans att vinna guld med fyra omgångar kvar. Det måste vara världsrekord.

Inga kommentarer: