onsdag, december 31, 2008

2008

Året har varit händelserikt. Ett idrottsligt skitår ur svensk synvinkel. Åter ett mellanår för HBK och landslaget. Jag slog förvisso mitt rekord på Göteborgsvarvet och likaså på Vättern runt. Men det är inte för det idrottsliga jag kommer minnas 2008. Nej, det är året jag blev farsa. Året då William förgyllde mitt redan fantastiska liv. Han har ett helvetes humör, han är mammig och han verkar vara högerhänt men är ändå helt fantastisk. Så oavsett vilka katastrofer (finanskris, naturkatastrofer och barnamord)det varit i år så kommer jag minnas 2008 med glädje.

Nyårslöfte inför 2009: Jag ska som vanligt ner till 68 kg till Göteborgsvarvet. Förra året misslyckades jag. Det fattades 2 kg. Nu är jag åter uppe i åtminstone 75 kg så det är hög tid att börja träna.

Jag tänkte också försöka bli en mer positiv människa. Jag vet att min sambo skulle uppskatta det men samtidigt skulle lite av min oemotståndliga charm försvinna. En positiv Mr Hyde är inte Mr Hyde.

Till sist vill jag önska er läsare ett Gott nytt år. Ta det lugnt på amatörernas afton.

Inga kommentarer: