måndag, februari 02, 2009

Det drar ihop sig

Alex rapporterar att han fick problem med ett glas blåbärsdricka. Det bar sig inte bättre än att han tappade runner-up platsen i Ironman.

Det innebär att ny förste utmanare är Smuckers. Denne Smuckers som för mindre än ett år sedan blev av med kungakronan. Omsättningen har varit god under året.

Själv avancerar jag upp i listan. Jag har inga planer på att kasta upp de närmaste 10 åren så jag räknar kallt med att jag återtar kronan inom en fem-sex år. Trägen vinner...

Sedan funderade jag på en sak efter att ha vadat i Ingo-reportage i helgen. Inom boxningen gäller följande: One´s a champ, always (rättat, tack Higgins)a champ. Jag beslutar därför att alla som tidigare innehaft titeln Ironman också får lägga till med namnet Champ. Någon rättvisa måste ju finnas.

4 kommentarer:

Smuckers sa...

Allways, stavas inte det alltid med ett L?

Kan meddela att vi har magsjuka i familjen. I morse var jag nära, men då trodde jag att det var all majonäs i frukosten som spökade (jag har frivilligt hoppat på GI-dieten efter att ha läst menyn).

Mr Hyde sa...

Jag sitter med mina voodoo-dockor och försöker framkalla kräkningar hos både den ena och den andra. Jag hoppas givetvis på en kaskad.

/Mr H

Smuckers sa...

Jag tror att det är över nu.

Mr Hyde sa...

Det är aldrig över.

/Mr H