lördag, februari 10, 2007

Rad Eprica

Veckan har varit hektisk. Helgen kom som en välsignelse. Igår gjorde man sitt livs största affär hittills. Jag och min kära sambo skrev på kontraktet till ett litet radhus i Söndrums kyrkby. Om allt går som det ska blir det inflyttning några veckor innan jul. Tills dess blir det vatten och bröd.

Övriga kommentarer om den gångna veckan:

Alpina VM: Anja Pärsson må vara dryg som få, men snacka om bäst när det gäller. Fasiken vad imponerande. Heder!

Skidskytte VM: Guld i mixstafett. Kul. Jättekul. Men den nya grenen verkar inte fått något större gehör hos de största nationerna. Björn Ferry är en rätt kul prick. Förresten verkar skidskytte vara som en enda stor ormgrop.

Fotbollslandslaget: Rade Prica spelade hela matchen... Ställ in alla träningsmatcher hädanefter. Det är ju totalt meningslöst. Jag kommer bojkotta alla tv-sändningar med träningsmatcher. Jag börjar hellre med Suduko än kollar på skiten igen.

Let´s dance: Brandeby rules. Han får mig att vilja börja ta danslektioner.

Schlagerfestivalen: Förra helgen trodde jag skulle bli festivalens död. Denna veckan var kanske den bästa någonsin. The Ark borde var med varje delfinal.

Inga kommentarer: