måndag, februari 05, 2007

Inget att rapportera

Helgen var osedvanligt stillsam. Inget av intresse har hänt. Jag har sprungit skiten ur mig själv. Det var inte vidare roligt men förbannat billigt. På det hela taget har jag spenderat betydligt mindre pengar sedan årskiftet än än tidigare. Då bortser jag helt från Chamonix-resan som betaldes förra året. Jag hoppas att det är en bestående trend eftersom jag under hösten haft enormt svårt att hålla i pengarna. Givetvis har jag bara köpt det allra nödvändigaste men av någon anledning var det nödvändigt med mycket prylar i höstas. Förhoppningen är att jag fyllt förrådet på dessa ounbärliga produkter så att jag under våren ska kunna lägga undan kapital till hösten. Då lär de behövas. På inköpslistan står följande: Radhus, ny bil, ny tv, ny soffa och nya köksmöbler. Till detta kommer betydligt dyrare boendekostnader. Kids, flytta aldrig hemifrån!

Inga kommentarer: