torsdag, december 13, 2007

Untouchable

Okej, min fantasi har tagit semester sedan den makalösa urladdning kring Bruce Dickenson och alla trådar den historien löste upp. Idag har jag inget att komma med. Tyvärr.

Jag tänkte bara rapportera om vad min vardag har att erbjuda.

Igår var jag hos Kemtvätten och lämnade in mina leriga kläder. Han sa att han jobbat där i 20 år men att han inte kunde lova att de blev rena. - Kom tillbaka om en vecka.

Tony!

Idag gjorde jag något jag är riktigt stolt över för en gång skull. Jag lämnade tillbaka en muta. Häromdagen fick jag en "julklapp" från en firma som jag hyr in tekniker ifrån. Jag tänkte inte så mycket på det. Brukar vara t-shirts och andra reklamprylar men när jag kom hem och öppnade lådan var det en GPS. En sån som jag verkligen ville ha. Men det hade onekligen sett jävligt illa ut om jag tagit emot den så jag beslöt mig för att snacka med chefen och sedan lämna tillbaka paketet till firman. Förmodligen det mest rakryggade jag gjort i hela mitt liv. Jag kommer sova gott i natt (men det var en jävligt fin present... fan!).

Det visade sig enligt min vetenskapliga undersökning här på bloggen att Statoil bör öka sortimentet av Kalle Anka-pockets fram till jul. En stor majoritet verkar ge sina bröder en trevlig överraskning på julafton.

Inga kommentarer: