söndag, december 16, 2007

Julbordet

Alltid lite nervöst att gå på julbord med jobbet. Det är alltid någon som ska sjunga ut ett års frustration när de fått i sig några snapsar. Eller ännu värre, någon som aldrig någonsin skulle ens hälsa på mig på jobbet som helt plötsligt sitter med armen om mig och talar om vilken fantastisk människa man är. I fredags gick det riktigt smidigt. Endast ett par pikar om dåligt öldrickande och någon som kom fram och skakade tass och aldrig ville släppa tassen.

Jag gör förmodligen min sista vecka i Helsingborg nästa vecka. Sedan blir det nytt jobb antingen i Malmö eller Göteborg. Det lutar lite åt Göteborg men imorgon måste jag bestämma mig. Kommer sakna Helsingborg. Det har varit förbannat lärorikt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I så fall hälsar jag dig välkommen till Goa Gubbars stad! En lunch skall vi väl kunna klämma in ngn gång i så fall. Hör av dig! /Magnus

Mr Hyde sa...

You got that straight! Men du håller väl till i Mölndal på dagarna? Jag återfinns åtminstone någon dag i veckan på Stampgatan om det ska lunchas.