måndag, juli 02, 2007

Spiken i kistan

Jihde till TV 4. Det är flera år sedan jag tappade förtroendet för porrfilmsmustaschen. Nu har han cementerat uppfattningen. Fördelen är väl att man förhoppningsvis får se mindre av Peppe Eng i fortsättningen.

Himmelsblå tröjor framkallar tydligen våldsamma känsloyttringar mot kvinnor på afrikanska spelare. Först Elanga och nu Babupa. Fy skäms!

Vad ni än gör, byt inte bank i onödan. Förra veckan höll jag på att få lägga in mig på psyket efter Handelsbankens fantastiska behandling av min lön. Jag orkar inte gå in på de klantigheter som begåtts, men vissa borde helt enkelt byta yrke. Det kommer kanske en dag då jag kan förlåta dem för att de slarvade bort min lön i en vecka utan att hjälpa mig, men det kommer dröja innan jag kan skämta om det på bloggen.

Fick ett program för Tour de France från en snäll Eurosportanställd idag. På lördag startar touren och det ska bli lika kul som vanligt. Det grämer mig att inte det svenska stallet Unibet fick vara med. Gustav Larsson är vass för tillfället. Nu är det bara Gotland Lövkvist som startar och han verkar inte alls i slag.

Ikväll är det Ernst igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eurosportanställda är oftast snälla, dock inte alltid..
/Q

Mr Hyde sa...

När de inte är det har de oftast fog för det, Q.