tisdag, november 14, 2006

Fröken Graf

Är det bara jag som får sura uppstötningar av Magnus Hedman. Denna fotbollens svar på Kicki Danielsson. Kan ni nämna någon fotbollsspelare som gått ut innan kontraktsskrivning och talat om att de fått ett erbjudande från en klubb? I direktsändning? Å andra sidan kan det bara hända i TV4. Kanalen som inte skäms för att ha med Scherman, Peppe Eng OCH Magnus Hedman i en låtsaskör med Lagerbäck och Lagrell. Vad hade de med skämtet att göra?! Kan någon tala om för mig vad Scherman hade med skämtet att göra??? Jag blir så fruktansvärt upprörd över kanalens självgodhet att jag knappt kan stava. Att Hedman givetvis skulle vara med ser jag som naturligt. Han hade säkert ställt upp även om det inte gällde att mima till låten. Starkt av honom att inte ställa sig och breaka. Har karln inte skam i kroppen?

Jag kan bara komma på ett skäl till att Chelsea skrev kontrakt med honom. De måste få procent på alla lösnummer kvällstidningarna säljer i Sverige.

Jag längtar till den dag jag slipper läsa om Magnus Hedmans liv och Ulf Larssons bantning på löpsedlarna.

4 kommentarer:

Smuckers sa...

Jag är säker på att Hedman skjuter sig själv i foten iom denna comeback. Orsaken till detta är att han på planen inte kan hålla överkamningen. Redan de första fotona ifrån kvällens match visar exponerade vikar.

Mr Hyde sa...

Det är bara en tidsfråga innan Hedman i direktsändning deklarerar för svenska folket att han kommer skönhetsoperera sig. Varpå TV4 på bästa sändningstid kommer visa hur det går till. Med Ola Wenström som kommentator. Kom ihåg var du läste det först...

Smuckers sa...

Någon form av hårtransplanation tror jag redan att han har gjort, eller så har han en underbar frisör.....men som sagt på blåsiga engelska fotbollsplaner spelar det ingen roll hur bra frisören är.

Framtidsvision: Ena saken kommer leda till den andra och till slut blir han för gayig för Sporten och får leda något trädgårdsprogam.

Mr Hyde sa...

Hemska tanke. Det vore den verkliga mardrömmen, att han ska invadera trädgårdsprogrammen också. Den enda frizon som finns kvar. Måtte TV4 behålla honom på Sporten. Den kan jag ju undvika åtminstone.