torsdag, november 09, 2006

Den där Frans...

Nu börjar det närma sig gränsen då droppen får bägaren att rinna över.

Jag hör snart inget annat än om hur söt den där Frans är. "De där mörka ögonen", osv osv... Inte nog med att han jämt och ständigt lägger ut bilder på sig på nätet, nu är det filmvisning också. Där ligger han och ser allmänt oskyldig ut. Ligga där helt utfläkt på en skinnfäll som ett objekt. Tids nog kommer även han att bli väderbiten med gråa hår vid tinningen. Han borde tänka på vem han allierar sig med.

2 kommentarer:

Den Tredje sa...

Till vilken adress skickar jag det signerade idolkortet?

Ecco, hörde jag?! Skönt för fötterna när man börja nå de ljuva åren.

Mr Hyde sa...

Jag hoppas på trendbrott efter Stockholmsresan som är nära förestående. Många gör sig bättre på bild än i verkligheten...

Idag skippar jag Eccoskorna eftersom jag är på hemmaplan. Någon som jag känner kan ju se mig.