söndag, maj 01, 2011

Prince of flott


2 kommentarer:

Anonym sa...

Like father, like son! Måste dock säga att jag inte tycker att Burger King kvalificerar som en riktig flottkiosk. Mack-In, Fete-Gretas, m.fl. det är riktiga flottkiosker. Vad hette den som Rodrigos hade, var det Stjärnhörnan eller nåt sånt?

Kul att du fortfarande håller liv i din blogg! Saknar dock lite mer nostalgi, gamla anekdoter osv. Pratade med Sugas i lördags men annars stöter jag aldrig på några gamla bacheleros nuförtiden, alltid lika kul att läsa om gamla episoder.

/Magnus

Mr Hyde sa...

Stjärnhörnan var det ja...

Jag saknar också nostalgin och försöker ständigt hitta uppslag och gamla minnen. Av någon anledning har det blivit svårare på sistone. Jag har vid flera tillfällen kommit på mig själv i färd med att skriva samma historia som tidigare rapporterat ifrån. Kanske är det minnet som sviker, men jag lovar att göra mitt bästa.

Fete-Gretas burgers är fortfarande riktigt nice, by the way...

/Mr H