tisdag, juni 24, 2008

Årets Alfahanne...

Hörde att Hugh Heffner fick ett pris kallat för "Årets Alfahanne" på någon gala i staterna. Jag blir lite smått irriterad. Jag borde tagit patent på min Alfahanne. Dessutom vet jag inte om jag gillar att mr Heffner får ett sådant pris. Att hålla ett harem pga att man har gått om stålar är inte vad jag tycker är kvalifikationer nog för att kalla sig en Alfahanne. Hade han varit en hantverkare i sängen och på den vägen gjort sig oumbärlig för alla damer, hade jag gladeligen sträckt honom priset men jag betvivlar...

Jag måste helt enkelt kontra. Jag kan inte stilla sitta och titta på när någon smutsar ner mitt goda rykte. Jag får helt enkelt dela ut en egen Alfahanne. Jag kommer inom kort att tillkännage "Årets riktiga Alfahanne" här på bloggen. Diplom utlovas. Sprid ryktet...

Inga kommentarer: