söndag, juni 08, 2008

Ironman


Jag har svårt att greppa det. Titeln har varit upptagen länge av Smuckers, men av skäl jag ännu ej har kännedom om, har han tappat kungakronan.Mr H är då inte sen att nappa åt sig den åtråvärda platsen. Fritz 30 års fest är alltså numera för all tid inskrivet i historieböckerna. Jag kan dock inte låta bli att tänka på hur nära det var att jag ovetandes om hur nära titeln jag var hade gått miste om den. Jag tjatade hela vägen hem i bilen om att jag mådde illa. Idag är man stolt och bakis.

1 kommentar:

Smuckers sa...

Det var hårt att inte få fira 10 år som kräkfri, men samtidigt skönt att slippa pressen. Nu kan jag gå gatan fram och kräkas till höger och vänster utan att det spelar någon roll.

Har du klar successionsordningen om du skulle falla av den smala vägen? Det är väl bara en tidsfråga innan Moberg är på topp igen, och då är det inget som kan stoppa honom.