måndag, augusti 27, 2007

Missar Klubben vs IFK

Vaknade natten mellan lördag och söndag med ett ryck. Jag var helt klarvaken och det stod plötsligt klart för mig att jag skulle missa matchen på tisdag mellan HBK och IFK. Jag vet inte vad jag drömt men jag hade inte tänkt en tanke på att jag faktiskt var inbokad på möte i Malmö både tisdag och onsdag och att jag inte skulle hinna hem emellan. Det märkliga är att jag listade ut dubbelbokningen i sömnen. Det har, vad jag minns, aldrig hänt mig innan.

Det kan bli en bra match annars. Det suger att missa en hemmamatch. Den första i år. Någon som vill låna mitt abonemang?

Sorterade i låtarkivet på datorn och blev själv lite imponerad av vad som laddats ned de senaste åren. Det mesta är ju skit givetvis men guldkornen finns och en hårddiskkrasch skulle svida.

Friidrotts-VM har börjat och i helgen har man knappt missat något. Släggkvalet inkluderat. Annat blir det nu när det är vardag. Då får man vara glad om man kan se Sumo på kvällstid. Vet inte om jag vill risa eller rosa Marie Lehman som sportankare. Förresten det är väl Pops som har hand om Sumo.

Klüft är en rejäl kvinna. Ennis var mer i min smak. Christine Arron helt i min smak.

Är lite villrådig kring räntan. Ska man ha rörlig eller låsa? Det börjar dra ihop sig...

Inga kommentarer: