fredag, mars 09, 2007

Hälsoläget stabilt

Mitt liv kretsar för tillfället kring min hälsa. Så roligt har jag alltså det just nu. Jobba, sova, snyta sig och knapra piller. Nu inbillar jag mig åtminstone att det blivit något bättre. Risken att huvudet ska explodera verkar för tillfället vara avärjt men något säger mig att det är för tidigt att vinka faran över.



HBK är nere i Italien. De lirade mot ett italienskt serie C-lag och de fick 1-1. Det var förvisso inte det starkaste laget HBK kunde ställa på benen men ändå. 1-1 mot ett serie C-lag...



Lumezzane som laget heter verkar inte ha stenkoll på sin svenska motståndare. Laget benämns "Almastad" och HBK:s målskytt (Björn Anklev) benämns "Scandic" på deras officiella hemsida. Nu är det kanske inte så konstigt eftersom HBK:s tröjsponsor är Scandic Hotell och de har väl reklam på ryggen. Lite småroligt. Tur att det blev 1-1. Undrar vad som hänt om HBK gjort fler mål med flera olika målskyttar...

Inga kommentarer: