onsdag, mars 07, 2007

Bihålorna - Fattas bara det...

Efter fyra veckors kämpande mot förkylning, influensa och förkylning igen så var det med tunga steg jag i morse gick till vårdcentralen med sprängande huvudvärk. De tror att jag har bihåleinflamation. Jag vet inte så mycket om det men det påminner om ytterligare en förkylning. Näsan är sprängfylld med saker man inte vill ha där och tydligen ska 10 dagars penicilin ta kol på detta.

Kan intyga för alla som inte redan vet det att jag är dödligt less på att vara krasslig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste ju vara tidernas störste användare av penicilin :)
/Quint

Smuckers sa...

Mr Hyde har på egen hand gjort världens bakterier resistenta mot penicilin

Mr Hyde sa...

Ja, det är kusligt. Jag är verkligen inte glad i att käka piller även om jag anser att Ipren är guds gåva till människan. Jag var nära att ifrågasätta vitsen med penicilin till mina bihålor men sedan slog det mig att jag snabbt måste bli frisk om jag överhuvudtaget ska ha en chans att nå 68 kg och toppform till den 11 maj.