tisdag, augusti 17, 2010

Han är Pang, han är Ooh, han är Clint Eastwood. Han är vart, han är där, han är Mr Cool

Jag hänger inte med längre...

Ingen har undgått den. Den nya feta hiten på svensk radio. Från Och Med Du med Oskar Linnros. Första gången jag hörde den blev glatt överraskad och tänkte, fan det låter som Veronica Maggio. Nu fattar jag varför. Jag hade ingen aning om att Linnros var Kihlen i Snook och att han (tillsammans med Veronica Maggio) också skrivit hennes förra platta.

Det fäster i alla fall. Samma dunderhit som Mr Cool fast helt och hållet annorlunda. Jag är imponerad. Nu rullar den lite väl tätt på kanalerna så man lär väl bli mätt vilken sekund som helst men ändå.

1 kommentar:

Smuckers sa...

En fin representant för 174. Det har varit tufft för grannskapet nu när Rigo lagt ut lägenheten för försäljning.