måndag, maj 18, 2009

Tips till coachen


Så här efter en aning turbulent flygfärd med ett plan obetydligt större än en sardinburk, blir man sugen på mat. Lomanders fungerar till det mesta. För att inte tröttna på såsen nu i grilltider har jag ett tips: blanda lite ketchup (!) i såsen och du har en ny delikatess på tallriken. Sötman i ketchupen passar perfekt. Annat jag kan rekommendera är paketet på bilden. Den perfekta mixen av ölkorv och pålägg. Passar till allt. Igår på en hemmagjord pizza i Halmstad. 0-4 mot Elfsborg. Jag börjar tackla av. Förr hade jag varit så upprörd att inte kunde sova. Idag har jag större problem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Norskt ska det vara. Sätter upp detta på inköpslistan.

Problemet nu är att min Lohmanders är slut och det är över 1 månad till nästa Sverige-trip. Abstinens!

Tur att jag har en oöppnad "Mölllers tyska" i kylen.
/QoF

Mr Hyde sa...

En Möllers tyska ligger i frysen och väntar på att grillvädret ska bättra sig.

Jag driver inte med er, men jag har 5 Lohmandersburkar i kylen. Det är bearnaise, extra kryddad bearnaise och Aoli.

/Mr H

Anonym sa...

Är det inte King of Flott och Queen of Flott som slår på stort!
/Q