torsdag, april 30, 2009

Folsom Prison

Jag lyssnar alldeles för lite på the man in black. Livet är för kort för att inte ofta lyssna på Cash. Det märker jag varje gång jag snubblar över några av hans verk.
Klubben tog tre friska pinnar till mot absoluta hatgänget Djurgården. Nu satt jag på ett fullsmockat tåg från Stockholm så jag missade matchen. Djurgården verkar vara riktigt usla i år men jag har svårt att tycka synd om den klubben.
Janne Andersson har fått luft under vingarna igen och passar väl på att förlänga kontraktet efter 3 raka segrar. Jag ser dock ljuset i tunneln. Mikael Svensson aviserar att han lägger skorna på hyllan för gott. Det i sig är tråkigt men han vill till Halmstad och han vill bli tränare. Jag kan inte komma på en mer lämplig kandidat. Agera, klubben!

Inga kommentarer: