onsdag, maj 02, 2007

Mr Hydes eleven

Det var en bättre omgång i Drömelvan, men som vanligt har ju alla andra samma spelare. Så någon större positionsändring i tabellen blev det inte. Alex lag ser tufft ut. Till nästa omgång blir jag tvungen till några byten då det uppkommit några skador och någon med som tilldelats sin tredje ostskiva på lika många matcher. Jag hoppas givetvis att ersättarna skall ta chansen att visa vad de går för. Chansen är väl tyvärr stor att Smuckers IFK Woodstock kopierar taktiken och hänger på i toppen.

La Paloma Blancha

2 kommentarer:

Smuckers sa...

Snickesnack! Eftersom det bara är hemmalag som vinner planerar jag att byta friskt för att ha så mångas om möjligt som spelar hemma i drömelvalaget till varje omgång.

Aktiv coachning och fingerspetskänsla.

Mr Hyde sa...

Pyttsan! Jag ser ju hur du kopierar mitt lag efter varje omgång. Du kan lika gärna döpa om laget till Mr Hydes eleven 2.