torsdag, september 15, 2011

Blogger Suger

Anledningen till att jag bloggat så lite på sistone är att jag var tvungen att byta ut min HTC Legend mot en Iphone 4. Bytet i sig var bra. HTC:n hade sina brister, men den hade åtminstone en app som gjorde bloggandet lätt. Det visar sig nu att Blogger inte har någon app för Iphone 4.

Fy fan vad det suger, Blogger!

Det suger så in i helvete. Bara så ni vet det.

Det är stor risk att min blogg dör sotdöden tack vare detta. Vem fan har tid att sitta vid datorn och blogga?! Det gör man när man sitter på tåget eller annan dödtid, när man inte har datorn lätt till hands. Enda anledningen att man har tid att spy ur sig sin frustration nu är att jag sitter och väntar på en kebabtallrik.

För er som mot förmodan har saknat några inlägg kan jag än en gång rekommendera att följa mig på Twitter istället. Inte hälften så bra men åtminstone dubbelt så tillgängligt.

2 kommentarer:

Larron sa...

Egen domän, webbhotell One samt wordpress för Iphone så är du på rull igen! Finns bra program för att länka ihop twitter till wordpress osså! Skönt att du lämnat androidträsket!

Mr Hyde sa...

Herr Ordförande, jag anhåller om att få mer detaljerad information om detta vid väl valt tillfälle. Som du säkert förstår är jag inte tillräckligt kunnig inom det tekniska. Känns dock skönt att vi i styrelsen har kunnigt folk...

MVH

Mr H