torsdag, augusti 11, 2011

Inre skönhet kanske...



Jag vet inte. Jag är ju en ytlig, men en blind människa skulle på mils avstånd kunna känna att den här damen har ett utseende som närmast hör hemma i zombiefilmer. Med andra ord jag anar att hennes uppvaktande kavaljer har annat än kärlek på näthinnan och det är klart att har damen 32 miljarder på banken så skulle det kunna vara skäl nog att dejta damen i fråga.

Men jag deklarerar här och nu. Om hon försöker muta mig med 32 miljarder kronor för att få gifta sig med mig så kommer hon i ogjort ärende. Det finns inga pengar i världen som kan dölja det faktum att hon är obeskrivligt oattraktiv (för att inte säga direkt motbjudande).

Att hon ger bort pengarna till sina arvingar i förtid för att bevisa för alla att kavaljeren gifter sig av kärlek, är ju en synnerligen en sund idé. Jag tror däremot att det försämrar hennes odds att få den kärlek hon så hett suktar efter. Jag tycker det lutar åt att kavaljeren får kalla fötter på bröllopsdagen...

Inga kommentarer: