onsdag, februari 09, 2011

Glädjande besked

Jag blev ju för några veckor sedan tvungen att besöka vårdscentralen med mitt variga öga. Jag beklagade mig högljutt till läkaren om att William bara behöver andas på mig för att jag ska förgöras av varenda dagisbakterie eller virus. Hon påstod att jag hade ett år till av konstant sjukdomstillstånd inna det lättade.

Jag krävde att bli vaccinerad mot vattkoppor eftersom jag annars kunde planera min egen begravning. Efter vissa protester gav hon med sig och beslutade sig för att testa mig mot Vattkoppor. Häromdagen kom det ett brev hem där det stod att jag redan hade haft vattkoppor och således inte behövde vaccinera mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, jag som hade hoppats på att du skulle få vattkoppor, så någon jag känner vet hur det känns...
/QoF

Mr Hyde sa...

Förstår hur du tänker men är glad att jag slipper.

/Mr H