lördag, maj 26, 2012

Eurovision, Giro D'Italia och rakade ben.

Ikväll var det tänkt att det skulle vara fest. Men inatt utbröt rena hostorgien i barnkammaren. Ingen sömn för någon och feber på det och inställd fest.

Tillbringade istället eftermiddagen med Girots sista bergsetapp. Dopade eller inte. Det är imponerande insatser.

Huruvida det var med inspiration från Girot eller inte, men ikväll bad jag min fru raka benen på mig. Slet ut hyveln totalt. Det utspelade sig en del minst sagt avancerade ställningar framför tv:n för att avlägsna allt ludd och jag är tacksam att det inte finns några vittnen. Hur som helst, det var denna veckas lördagsnöje. För 26 låtar Eurovision orkar ju ingen genomlida utan annan förströelse.

Vill passa på att gratulera en av mina få läsare till den nyanlända dottern. Stort, Herr Ordförande!

2 kommentarer:

Larron sa...

Blir minst sagt...spännande... att möta dig på gården i shorts! Tror Linda förtjänar ett "gott jobbat" med de benen.
Tack förresten! Får låna Prinsens uttryck "all over the place"!

Mr Hyde sa...

Benen var mycket släta... i två dagar. Sen är det ganska obehagligt. Känns som ett mellangrovt sandpapper. Att ta på sig jeans är ytterst obehagligt då det blir kardborre-effekt. Rekommenderar det inte.

/Mr H