fredag, mars 11, 2011

Montezumas hämnd

Idag går jag in på en veckas magsjuka. Startade lagom till att jag skulle iväg på en romantisk spahelg med min gravida hustru. Den helgen blev inte som det var tänkt... Tur att hotellrummet hade tv.

Jag tycks inte riktigt repa mig från denna makalösa rektala utkastning. Det finns liksom inget riktigt stopp. Idag ser jag dock en viss förbättring och jag börjar åter få aptit. Men utan Pepsid Duo hade jag dött av halsbränna.

Positivt= viktnedgång
Negativt= allt annat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Montezumas Revenge var ett spel som fanns på Commodore 64-tiden. Hade väl inget direkt med magsjuka att göra men jag kunde inte undvika att göra kopplingen :-). Antar att det var ngt annat du tänkte på? Hoppas du har kryat på dig nu!

Drömde förresten för ett par dagar sedan att jag var i Thailand där jag sprang på Lage som medddelade att han i Thailand skulle utbilda sig till ambulanssjukvårdare. Hur får hjärnan ihop detta undrar jag?

/Magnus


/Magnus

Mr Hyde sa...

Montezumas hämnd för mig är ett regelrätt tvåfrontskrig. Jag lyckades dock stämma i bäcken på den norra fronten men led svåra nederlag söderut. Jag har nu återhämtat mig.

Lage har genomgått en förvandling ska du veta. Jag känner knappt igen honom. Han har lätt loosat 20 kg och ser ut som han gjorde i nian (minus svallvåg). Mycket imponerande. Rekommenderar facebook. Där finns bilder.

/Mr H