onsdag, november 04, 2009

Ligger nedbäddad på hotell i Trollhättan.


Jag har lite feber och fryser som en hund. Det är inte utan att jag misstänker svininfluensa. Om det skulle vara så illa så vill jag bara tacka för den här tiden. Jag har haft bra liv bortsett från några tunga år i 20-års åldern som formade min bittra och ironiska inställning till livet. En inställning som i viss mån ändrades när jag blev farsa. Jag lämnar efter mig väldigt lite. Uterummet är nästan klart men det behöver målas. Min Tintinsamling och mina gamla vinyl-skivor ska William ha. Resten får min sambo. Jag vill helst att ni minns mig i min röda studentkostym. Ha det...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Med flaggan i topp, eller ska man säga med humorn i topp. Vi får hoppas det inte går så långt. Du brukar resa dig från de värsta sjukattacker:)
/Q

Anonym sa...

Oron för våre käre Mr hyde sprider sig i Sveriges byar och städer, inga livstecken på snart två veckor...

/Magnus

Mr Hyde sa...

JAG LEVER. En aning äldre och slitnare bara. Jag tackar för omtanken och lovar att tänka på er också...

/Mr H