tisdag, april 01, 2008

Mr Hydes eleven

Kan inte riktigt släppa det här med att Odell sålde Vin och Sprit. Vin och Sprit har gjort världens bästa boxarbrännvin i många år. Renat har till och med fått internationellt erkännande för sin milda smak. Det erkännandet var dock inte enbart en fördel för sen började de ändra på flaskans utseende. Bäst var den när det var en helt vanlig pantbar Systemstandardflaska i halv eller helformat. Sedan lyxade de till förpackningen enligt bilden nedan. Sedan började de med den platta halvflaskan och den har jag mycket svårt att acceptera. Men jag köper vilken förpackning som helst bara de inte rör mitt Renat.

Idag har jag laddat Mr Hydes eleven. Aktiverar inte laget förrän det är dags eftersom jag inte vill att någon ska snoka i mitt guldlag.

Inga kommentarer: